2014. december 26., péntek

Váratlan meglepetés!:)

Drága Olvasóim!:)

Először is szeretnék kellemes ünnepeket kívánni nektek!:)
Másodszor pedig elnézést kérni, azért, hogy ez nem egy újabb nap lesz a mi Nikink életéből, hanem inkább egy személyesebb jelegű bejegyzés.


A blog megkapta a legelső díját! Ami nekem nagyon nagy öröm:)




Szabályok:
- Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
- Írj tíz dolgot magadról!
- Válaszolj tíz kérdésre!
- Írj tíz kérdést!
- Küldd tovább tíz embernek!


Itt is nagyon szépen köszönöm Lexienek a díjat!:) Tényleg nagyon jól esett, hogy gondoltál rám is:)

10 dolog rólam:

  1. Hétvégente egész nap pizsamában vagyok, ha nem kell sehova sem mennem. Mindig elhatározom, hogy  felöltözöm, de valahogy mindig elmarad:D
  2. Ha olvasok egy könyvet teljesen bele élem magam. Nem érdekel ki vagy mi van körülöttem, ha a könyvben valami vicc van akkor én hangosan nevetek, ha valami rossz dolog történik akkor néha felkiáltok, és ha valami különösen szerelmetes dolog van akkor 'óóóó'-zva szoktam olvasni a sorokat:D
  3. Ha beszélgetnek mellettem képtelen vagyok olvasni. Vagyis pontosabban ha értem miről beszélnek. De azonban hangzavarban minden figyelmemet a könyvnek tudom szentelni.
  4. 'Enyhén' telefon függő vagyok, de szinte mindig tagadom. Nem játszani szoktam, hanem folyamatosan az Instagrammot, Facebookot,, meg a Blogger alkalmazásokat bújom. Pedig tudom, hogy nem jött semmi új értesítés, mert azt úgy is kiírná, de ez engem nem érdekel:D
  5. Könnyen oldódom bármilyen ismeretlen társaságban, de csak akkor ha van minimum egy ismerősöm. Mindegy, hogy ő ismeri-e a többi tagot, vagy sem csak az a lényeg, hogy legyen egy ismerős. Az is lehet, hogy végül teljesen máshova keveredünk (pl egy tábor alatt) csak kell a tudat, hogy ha nem sikerül senkivel sem jól kijönnöm akkor ő ott van, de szerencsére eddig mindig sikerült hamar feloldódni és egy társaságban is maradni az illetővel:)
  6. UTÁLOM a hideget meg a havat. Nem csak nem szeretem, mint a többi ember, hanem ki nem állhatom! Én legszívesebben egész télen és ősz végén a házunkban vagy valami meleg helyet néznék ki az ablakon és bámulnám a fázó embereket:D
  7. Elég sápadt vagyok. És ezt sokan szokták mondani is. De szerencsére azt is, hogy jól áll és, hogy ez olyan lalás, így nem zavar:D
  8. Mindig reggelizem, és ha egyszer is elfelejtem akkor már az első szünetre keservesen szenvedek a kajáért:D
  9. IMÁDOK enni! De nem csak úgy divatból mondom, mint sokan (nem bántásból). Hanem tényleg imádok. Nem sok mindent, de azokból rengeteget. Nem csak ilyeneket, hogy hambi, pizza, csoki. Hanem én pl egyszerűen imádom a sajtot:D Jó ez így leírva igen hülyeségnek látszik, de én tényleg így érzek a sajt iránt:D 
  10. Enyhén unikornisfetisiszta vagyok.

Lexie kérdései:
  1. Mi a legrosszabb tulajdonságod? - Talán az, hogy nem szeretem kimondani ha gondom van valakivel/valamivel. És ha egyszer kimondom akkor nem hagyom a másikat szóhoz jutni és minden sérelmem elmondom, és annak pedig sértődés lesz a vége.
  2. Ha találkozhatnál egy híres emberrel, ki lenne az és miért? Mit mondanál neki? - Hm, talán mondjuk Alex Turner. És egyszerűen megnyalnám vagy elérném, hogy ő nyaljon meg, hogy aztán birtokomban legyen a DNS-e, és így tudnám klónozni:D
  3. Mi alapján választod ki, hogy miről írj? - A sulis téma onnan jött, mert szerintem arról egész könnyű írni, mert ide akár a saját élményeid közül is írhatsz (néha én is szoktam:D). A bentlakásos suli, azt meg nem tudom. Talán azért, mert itt nem kell szülőkről írni és szinte mindig együtt lehetnek a szereplők.
  4. Volt már olyan, hogy azt fontolgattad, abbahagyod az írást? Ha igen, miért? - Persze, hogy volt. Most is fontolgatom. Egyik elég rossz tulajdonságom, hogy nem szeretek feleslegesen dolgokat csinálni. Vagy visszajelzés nélkül. Ha magamnak írnék (nem azt mondom, hogy nem szoktam, mert nagyon is szoktam) akkor nem a neten tenném. És érdekel, hogy mások mit gondolnak és, hogy van-e értelme folytatni.
  5. Mi az, amitől a leginkább félsz? - "A feledéstől." - A.W.
  6. Mi a kedvenc színed? - Hm, nem tudom. Talán a fekete. Nem azért, mert nem öltözködöm színesen, hanem inkább azért, mert ha a feketét elképzelem embernek akkor nem olyan pöffeszkedő, mint a többi szín:D Jól van na, csak picit vagyok hülye:P Na jó, meg hát túl színesen sem  szoktam öltözködni.
  7. Milyen témájú könyveket szoktál olvasni? - Bármilyet, ami jó:D Minden témából a legjobbakat. Én ilyen maximalista jellem vagyok:D
  8. Belföld vagy külföld? - Nekem aztán oly mindegy. Az engem körülvevő emberek a fontosak és, hogy jól meglegyek velük. Talán így átgondolva mégis belföld, mert a kintiekkel nem tudnék beszélni. És hát én eléggé szeretek beszélni:D
  9. Ki a kedvenc sportolód? - Őszintén?:D Nekem nincs olyanom.
  10. Mi életed legmeghatározóbb élménye? - Hm, ez nehéz kérdés. Talán egy történelmi film lenne az, aminek sem a címére, sem a témájára nem emlékszem. Csak arra, hogy ekkor jöttem rá, hogy minden ember meghal. Még a szeretteim is.
Kérdések:
  1. Melyik az a könyv ami valamiért nagy hatással volt az életedre? És miért volt azzal?
  2. Szerinted mit értünk az alatt, ha valaki szerelmes? Milyen érzés?
  3. Mi a véleményed arról, hogy a szerelmet a gyűlölettől csak egy vékony vonal választja el?
  4. Milyen szabályok szerint éled az életed?
  5. Hiszel valamiben? Mondjuk például abban, hogy minden emberben van valami jó és, hogy ezt csak meg kell találni?
  6. Ha tudnád, hogy már csak egyetlen egy napod van hátra az életből, akkor mik lennének azok a dolgok amiket megtennél?
  7. "Porból lettünk, porrá leszünk" (Nem a film!:D A mondat) Mi a véleményed?
  8. Na és mi a véleményed az eddigi igen filozofikus kérdéseimről?:D
  9. Szereted az unikornisokat? Ha igen, miért, ha meg nem akkor miért?
  10. Miért és mikor kezdted az írást? Van vele valami célod? Ha van, akkor mi?
Akiknek továbbküldöm:

2 megjegyzés: